Cześć,
Proszę o pomoc.
Silnik 1.8 TSI CDAB 154 km. 2011r.
Mam 2 błędy, które wyskakują razem w tym samym momencie:
2 Faults Found:
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 154659 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.30
Time: 16:42:41
Freeze Frame:
RPM: 1545 /min
Load: 78.8 %
Speed: 67.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.097 V
000370 - Fuel Trim; Bank 1
P0172 - 000 - System Too Rich - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 154659 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.30
Time: 16:42:41
Kupiłem w 2016r. samochód po stłuczce. Naprawiony (głównie blacharka + chłodnica i reflektory lewe). Nie wiem czy to ma związek.
Po ok. miesiącu użytkowania wyskoczył Check Engine z w/w błędami. W celu naprawy wykonałem już:
- Wymiana przepływomierza na Hitachi AHF 60-37,
- Sprawdzona kostka przy przepływomierzu oraz przewody odchodzące od kostki w celu wyeliminowania jakiegoś przetarcia/urwania/zwarcia przewodu itp.
- Wyczyszczony został kolektor ssący,
- Wymieniona uszczelka przy kolektorze,
- Wymienione cewki zapłonowe na NGK,
- Wymienione świece,
Samochód pracuje normalnie, bez jakichkolwiek problemów,a błędy nadal są. Po skasowaniu powracają po przejechaniu ok.50-80 km.
Może macie jeszcze jakieś pomysły? Może wgrać nową mapę silnika?
Proszę o pomoc.
Silnik 1.8 TSI CDAB 154 km. 2011r.
Mam 2 błędy, które wyskakują razem w tym samym momencie:
2 Faults Found:
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 154659 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.30
Time: 16:42:41
Freeze Frame:
RPM: 1545 /min
Load: 78.8 %
Speed: 67.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.097 V
000370 - Fuel Trim; Bank 1
P0172 - 000 - System Too Rich - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 154659 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.30
Time: 16:42:41
Kupiłem w 2016r. samochód po stłuczce. Naprawiony (głównie blacharka + chłodnica i reflektory lewe). Nie wiem czy to ma związek.
Po ok. miesiącu użytkowania wyskoczył Check Engine z w/w błędami. W celu naprawy wykonałem już:
- Wymiana przepływomierza na Hitachi AHF 60-37,
- Sprawdzona kostka przy przepływomierzu oraz przewody odchodzące od kostki w celu wyeliminowania jakiegoś przetarcia/urwania/zwarcia przewodu itp.
- Wyczyszczony został kolektor ssący,
- Wymieniona uszczelka przy kolektorze,
- Wymienione cewki zapłonowe na NGK,
- Wymienione świece,
Samochód pracuje normalnie, bez jakichkolwiek problemów,a błędy nadal są. Po skasowaniu powracają po przejechaniu ok.50-80 km.
Może macie jeszcze jakieś pomysły? Może wgrać nową mapę silnika?
Komentarz